Najčastejšie otázky k aktuálnej situácii

HORNBACH aktuálně ke COVID 19

Každá výnimočná situácia vyvoláva ďalšie a ďalšie otázky. Dávame pre vás dokopy odpovede na najčastejšie otázky, ktoré nám v posledných dňoch a hodinách kladiete. Neklesajte na duchu, spoločne to zvládneme.

Dôležité opatrenie

Platí povinnosť všetkých zákazníkov mať zakryté ústa a nos pred vstupom do predajne HORNBACH

Môže dopravca odmietnuť dopravu na miesta, kde by bolo ohrozené zdravie vodiča?

Doručovanie do vyšších poschodí, uzavretých priestorov a miest s vyšším počtom ľudí, nie je možné. Vodič má právo odmietnuť doručenie tovaru do miest, kde by sa cítil ohrozený na zdraví.

Môžem vrátiť alebo reklamovať tovar?

Vrátenie tovaru - bude akceptované po ukončení lockdownu a samozrejme budú zohľadnené časové lehoty.

Môžem si požičať dodávku?

Služby ako požičiavanie dodávok a prívesných vozíkov sú až do odvolania pozastavené, s výnimkou požičiavania dodávok vo veľkoobchodnom režime.

Najčastejšie otázky k rezervácii na predajni

1. Prečo sa mi nedá vytvoriť rezervácia na dnešok, ale ponúka mi to ďalší deň?

Ak nie je možné uskutočniť objednávku na ten istý deň, znamená to, že kapacita termínov pre tento deň je už naplnená.

2. Môžem si tovar vyzdvihnúť skôr alebo neskôr, než je mnou určený čas?

Do predajne prosím príďte len vo vami zvolenom časovom okne. Mimo tento čas nebude možné rezerváciu vyzdvihnúť.

3. Môžem zmeniť predajňu na inú v už vytvorenej objednávke?

Po potvrdení objednávky vybranú predajňú už nemožno zmeniť.