Obrázok 1 z 1
Lopata Fiskars Ergonomic rovná
27,65 €*/ ks
Č. výrobku: 6565265
- Napojenie na násadu: Zvarané
- dĺžka násady: 100 cm
- Prevedenie násady: Oceľ
Nechať si doručiť domov
HORNBACH Bratislava - Ružinov
- V súčasnosti nie je k dispozícii
Informácie o výrobku
- Napojenie na násaduZvarané
- dĺžka násady100 cm
- Prevedenie násadyOceľ
- Povrch násadyPlast
- Ochranné stúpadloNie
- Typ rukoväteD tvar
- Hmotnosť2,1 kg
- Materiál náradiaOceľ
- Druh výrobkuLopata
- Oblasť použitiaExteriér
- PoužitieZáhradné práce
- Vhodné pre priestoryZáhrada
- Teleskopická násadaNie
- Typ pohonuRučne
- EAN6411501310101
Popis
Rovná lopata Fiskars Ergonomic patrí do ergonomicky navrhnutej sady rýľov, vidlíc a lopát, ktoré zaručujú tú najlepšiu pracovnú pozíciu. Uhol násady proti čepeli 26 znižuje únavu chrbta a ramien. Tvar držadla umožňuje prirodzené a pohodlné držanie. Násada z ocele je v mieste uchopenia potiahnutá vrstvou plastu, ktorý chráni ruku pred chladom. Rúčka je natočená voči násade o 17°, aby bola ruka pri jeho držaní v prirodzenej polohe. Pracovná časť lopaty z odolnej bórovej ocele je spoľahlivo privarená k násade, čím zaručuje vysokú trvanlivosť a odolnosť.
• Ergonomická násada s príjemným mäkkým plastovým poťahom na ochranu rúk pred chladom
• Odolná násada s kvapkovým prierezom poskytuje pevné uchopenie a zvyšuje pevnosť nástroja
• Rukoväť v tvare Y zaručuje pevné a pohodlné uchopenie
• Rúčka v uhle 17° umožňuje držanie nástroja v prirodzenej pozícii
• Vyrobená z bórovej ocele s vysokou pevnosťou
• Sklon čepele voči násade 26° zabezpečí optimálnu manipuláciu
• Ergonomická násada s príjemným mäkkým plastovým poťahom na ochranu rúk pred chladom
• Odolná násada s kvapkovým prierezom poskytuje pevné uchopenie a zvyšuje pevnosť nástroja
• Rukoväť v tvare Y zaručuje pevné a pohodlné uchopenie
• Rúčka v uhle 17° umožňuje držanie nástroja v prirodzenej pozícii
• Vyrobená z bórovej ocele s vysokou pevnosťou
• Sklon čepele voči násade 26° zabezpečí optimálnu manipuláciu
Ďalšie kategórie
Zákaznícke hodnotenia
Hodnotenia môžu byť napísané aj od zákazníkov, ktorí tovar preukázateľne nepoužili alebo nekúpili.