Služby

Trvalo nízke ceny aj po nákupe.

Všetci to poznáme. Zakúpený produkt je lacnejší hneď po jeho zakúpení. Ste sklamaní? To u nás nehrozí. Ukážeme vám, ako sa tomuto riziku vyhnúť.

Trvalo nízke ceny aj po nákupe.

Postup uplatnenia predĺženej cenovej záruky je jednoduchý:

  • 
				ptnc 01

    Vytvorte si zákaznícky účet HORNBACH a prihláste sa.

  • 
				ptnc 02

    Zaregistrujte svoj nákup tu pomocou elektronickej účtenky. To je možné niekoľkými spôsobmi:

    • Naskenujte ID svojho účtu z aplikácie HORNBACH pri pokladni.
    • Pomocou funkcie SCAN v aplikácii naskenujte čiarový kód EAN účtenky.
    • Po prihlásení do zákazníckeho konta zadajte číslo účtenky ručne.

  • 
				ptnc 03

    Ak sa cena výrobku, ktorý ste si u nás zakúpili, zníži do 30 dní od nákupu, rozdiel v cene vám pripíšeme na váš zákaznícky účet.

Podrobnejšie informácie nájdete v nasledujúcom videu:

Hornbach-Video

Otázky týkajúce sa predĺženej trvalej záruky nízkej ceny HORNBACH

Čo je predĺžená záruka nízkej ceny HORNBACH?

To, že spoločnosť HORNBACH garantuje trvalo nízke ceny, nie je žiadna novinka. Preto sme išli ešte o krok ďalej a ponúkame trvalo nízke ceny aj po zakúpení. Záruka trvalo nízkych cien sa teda teraz vzťahuje aj na už zakúpený tovar.

To znamená, že ak bude výrobok do 30 dní od dátumu nákupu v HORNBACH lacnejší, rozdiel v cene vám vrátime na váš zákaznícky účet HORNBACH.

Ak sa chcete zapojiť do predĺženej trvalej záruky nízkej ceny, jednoducho si vytvorte zákaznícky účet, zadajte svoj nákup a ak sa cena do 30 dní zníži, rozdiel v cene vám vrátime ako kredit priamo na váš zákaznícky účet.

Výpredaje a zlacnenia nie sú zahrnuté v rozšírenej trvalej záruke nízkej ceny.

Online objednávky prostredníctvom vášho zákazníckeho konta HORNBACH sa zadávajú automaticky.
Základom je váš zákaznícky účet, v ktorom sú prehľadne uvedené všetky vaše nákupy nielen z e-shopu, ale aj z kamenných predajní.

Ako funguje predĺžená záruka trvalej nízkej ceny HORNBACH?

Ak sa cena výrobku zakúpeného od spoločnosti HORNBACH zníži do 30 dní od jeho zakúpenia, po uplynutí tejto lehoty dostanete rozdiel v cene ako kredit na váš zákaznícky účet spoločnosti HORNBACH. Tento kredit sa uplatní aj v prípade opätovného zvýšenia ceny výrobku. V prípade, že v tomto období dôjde k viacerým zníženiam cien, uplatní sa najnižšia cena.
Objednávky vytvorené prostredníctvom zákazníckeho účtu zaregistrovaného v obchode HORNBACH, ako aj objednávky uskutočnené prostredníctvom zákazníckeho účtu zaregistrovaného v e-shope HORNBACH sa automaticky zúčastňujú na rozšírenej trvalej garancii nízkych cien HORNBACH.
Účtenky z obchodu môžete prepojiť s účtom zákazníka ako takzvaný elektronický doklad. Ak tak urobíte najneskôr do 30 dní od nákupu, budú účtenky zaradené do predĺženej trvalej záruky nízkej ceny HORNBACH.
Výšku vášho kreditu nájdete vo svojom zákazníckom účte HORNBACH v časti "Môj kredit". Kliknutím na tlačidlo "Aktivovať kredit" pridáte tento kredit do nákupného košíka. Kredit sa automaticky zaúčtuje pri ďalšom online nákupe.
Kredit môžete samozrejme uplatniť aj v obchode. V tejto súvislosti sa obráťte na hlavné informácie. Tu si môžete nechať vystaviť darčekovú kartu alebo si nechať naúčtovať kredit priamo na ďalší nákup.

Ako môžem využiť predĺženú trvalú záruku nízkych cien HORNBACH?

Na jej používanie potrebujete zákaznícky účet HORNBACH v slovenskom e-shope. Ak ho ešte nemáte, môžete sa bezplatne zaregistrovať tu.
Na tovar z online objednávok a tovar z objednávok, ktoré boli pre vás vytvorené v obchode HORNBACH, sa automaticky vzťahuje rozšírená trvalá záruka nízkych cien HORNBACH, ak ste objednávky zaregistrovali vo svojom zákazníckom konte.
Aby sa na výrobky zakúpené v predajni HORNBACH vzťahovala aj rozšírená trvalá záruka nízkej ceny HORNBACH, musíte do svojho zákazníckeho konta HORNBACH v časti "Moje nákupy" zadať účtenku.
Účasť na rozšírenej trvalej garancii nízkych cien sa vzťahuje na elektronické účtenky zo slovenských predajní HORNBACH.

Kto môže využiť predĺženú trvalú záruku nízkych cien HORNBACH?

Predĺžená záruka nízkych cien HORNBACH platí pre všetkých majiteľov slovenských účtov HORNBACH.

Ako dlho platí predĺžená trvalá záruka nízkej ceny HORNBACH?

Toto obdobie začína plynúť pre každý výrobok deň po jeho zakúpení alebo pridaní do objednávky a platí 30 dní.

Sú niektoré výrobky vylúčené z predĺženej trvalej záruky nízkych cien HORNBACH?

záruky nízkych cien HORNBACH?Na výrobky, ktoré sú zľavnené v rámci výpredaja (výrobky označené ako "výpredaj"), sa nevzťahuje rozšírená trvalá záruka nízkych cien spoločnosti HORNBACH.
Okrem toho sa na výrobky, na ktoré sa vzťahuje pevná cena, nevzťahuje predĺžená záruka nízkych cien HORNBACH: zálohy a prepravné služby, ako aj akékoľvek iné služby a/alebo práce ponúkané a/alebo sprostredkované spoločnosťou HORNBACH.

Ako zistím, že cena výrobku, ktorý som si zakúpil v obchode, bola znížená?

Ak bola na výrobok, ktorý ste si zakúpili v rámci predĺženého obdobia Stálej záruky nízkych cien HORNBACH, poskytnutá zľava, budeme vás informovať e-mailom na adresu uloženú vo vašom zákazníckom konte HORNBACH.

Okrem toho sú tieto informácie uvedené vo vašom zákazníckom účte HORNBACH v časti "Môj kredit".

Kedy dostanem svoj kredit?

Výpočet kreditu sa uskutoční 30 dní od dátumu nákupu. Predpokladom pre získanie kreditu je aktuálna faktúra. Ak je lehota na vystavenie faktúry občas dlhšia ako 30 dní, kredit dostanete krátko po vystavení faktúry.

Kedy a kde si môžem pozrieť svoj kredit zo záruky trvalo nízkej ceny HORNBACH?

Svoj aktuálny kredit si môžete pozrieť vo svojom zákazníckom konte HORNBACH. V časti "Môj kredit" je prehľadne uvedený rozpis kreditu na úrovni produktu, ako aj jeho celková výška. Tu sa zobrazia aj informácie v prípade zníženia ceny do 30 dní od nákupu.
Zároveň dostanete príslušný e-mail na vašu e-mailovú adresu uloženú vo vašom zákazníckom konte HORNBACH.

Ako môžem získať späť svoj kredit?

Svoj kredit nájdete vo svojom zákazníckom účte HORNBACH v časti "Môj kredit". Kliknutím na tlačidlo "Aktivovať kredit" sa tento kredit automaticky pridá do nákupného košíka. Zároveň dostanete aj upravenú faktúru za nákup, z ktorého bol kredit vytvorený.
Kredit sa teraz uplatní na vašu ďalšiu objednávku v e-shope HORNBACH pri zadávaní objednávky prostredníctvom vášho zákazníckeho konta HORNBACH. Celková suma objednávky sa zníži o výšku tohto kreditu.
Kredit si môžete samozrejme uplatniť aj v obchode. V tejto súvislosti sa obráťte na hlavné informácie. Tu si môžete nechať vystaviť darčekovú poukážku alebo si kredit priamo uplatniť na ďalší nákup.

Môžem získať kredit, ak som si objednal tovar prostredníctvom služby „Rezervácia a vyzdvihnutie v predajni“?

Kredit môžete uplatniť, keď si vyberiete spôsob platby "platba v obchode". Obráťte sa na hlavné informačné oddelenie predajne, kde vám vystavia poukaz na sumu kreditu, ktorý môžete uplatniť buď ihneď v predajni, alebo pri ďalšom nákupe v predajni. Bezhotovostná platba na uplatnenie kreditu za službu "Rezervuj a vyzdvihni v predajni" v tomto prípade bohužiaľ nie je možná.

Ak si chcete uplatniť kredit na bežnú online objednávku, nie na službu "Rezervuj a vyzdvihni v obchode", je to tiež možné.

Môže môj kredit prepadnúť?

Neaktivovaný kredit prepadá 6 mesiacov po ponuke kreditu, pokiaľ nie je aktivovaný. Aktivovaný kredit zo Stálej záruky nízkych cien HORNBACH prepadá 6 mesiacov po aktivácii.

Čo sa stane, ak môj kredit nebude stačiť na ďalší nákup?

Kredit znižuje celkovú sumu vášho nákupu alebo objednávky. Zostatok môžete zaplatiť iným spôsobom platby podľa vlastného výberu.

Môže mi byť vrátená len časť kreditu?

Nie, kredit musí byť vždy použitý v plnej výške.

Výnimka: Ak je aktuálny kredit vyšší ako hodnota objednávky, zostávajúca hodnota kreditu zostane na vašom zákazníckom účte HORNBACH.

Môžem svoj kredit nechať vyplatiť v hotovosti?

Nie. Vyplatenie kreditu nie je možné.

Dostanem kredit späť, ak vrátim tovar?

Ak vrátite tovar, ktorý bol úplne alebo čiastočne zaplatený kreditom z predĺženej záruky nízkych cien HORNBACH, kredit bude pripísaný späť na váš zákaznícky účet HORNBACH.