Služby

Rezervácia a vyzdvihnutie v predajni

Rezervácia a vyzdvihnutie v predajni

Rezervujte si svoj tovar on-line a vyberte si termín vyzdvihnutia, ktorý vyhovuje vám. Zamestnanec predajne vám skompletizuje a pripraví váš on-line rezervovaný tovar. Po zaplatení si vašu objednávku budete môcť vyzdvihnúť na výdaji tovaru. Začnite s realizáciou svojho projektu už teraz on-line!


Prehľad vašich výhod

  • Rezervácia pohodlne kedykoľvek na hornbach.sk.
  • Výrazná úspora času pre váš projekt - váš on-line rezervovaný tovar bude pripravený vo vašej predajni.
  • Vyzdvihnutie v požadovanom termíne alebo už za 2 hodiny od odoslania vašej rezervácie.
  • Váš rezervovaný tovar je pre vás pripravený k vyzdvihnutiu.
  • Táto služba je úplne zadarmo.

Možnosti vyzdvihnutia

1. HORNBACH Box

Vyzdvihnite si rezervovaný tovar z HORNBACH Boxu pred predajňou bez čakania. K otvoreniu HORNBACH BOXu budete potrebovať smartfón, ktorý má prístup na internet. PIN kód dostanete spolu s oznámením o vyzdvihnutí. Vhodné pre tovar s maximálnou dĺžkou 2 m. Možné len pri platbe vopred.

✔ Samoobsluha 24/7
✔ Bezkontaktne mimo predajne
✔ Bez čakania

2. Výdaj vnútorný

Vyzdvihnite si vašu objednávku na výdaji tovaru vo vami zvolenej predajni.

✔ Žlté značenie na podlahe v predajni HORNBACH vám ukáže správnu cestu.

3. Výdaj Drive in

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na vyhradených parkovacích miestach v časti DRIVE IN (vonkajšie stavebniny), ku ktorým vás dovedú značenia v podobe šípok.

✔ Vhodné hlavne pri rozmernejších objednávkach
✔ Šetrí čas

4. Výdaj do auta

Otvorte si e-mail s údajmi na vyzdvihnutie na mobilnom telefóne a kliknite na tlačidlo "Priniesť rezerváciu do auta".

  • Uveďte číslo výdajného miesta (pozrite tabuľu na parkovisku).
  • Potvrďte kliknutím na "Registrovať v predajni".
  • O pár minút bude tovar odovzdaný k vozidlu.
  • Nemáte pri sebe mobilný telefón?
    Nevadí, oslovte jednoducho našich zamestnancov.

UPOZORNENIE

Nie vo všetkých predajniach je k dispozícii všetkých päť možnosti vyzdvihnutia. Bližšie informácie nájdete na stráke vašej predajne HORNBACH.

V prípade že zákazník obdrží potvrdenie pre vyzdvihnutie v priestore DRIVE-IN, postupuje nasledovne:

  • Do Drive-in (vonkajšie stavebniny) vojdite vozidlom. V tomto priestore sú parkovacie miesta vyhradené a označené práve pre túto formu vyzdvihnutia rezervovaného tovaru.
  • Sledujte, prosím, pozorne značenia v podobe šípok, ktoré vás dovedú k miestu vyzdvihnutia.
  • Na mieste zavolajte, prípadne zazvoňte na výdaj tovaru. Tovar vám bude doručený a naložený.
  • Upozorňujeme, že tovar je možné vyzdvihnúť až po zaplatení.

Rezervácia a vyzdvihnutie značenie


Najčastejšie otázky

"A koľko táto služba stojí?"
Nič. Ba naopak, táto služba niečo ušetrí: váš čas!

"Dá mi niekto vedieť a ak áno, ako?"
Po odoslaní vašej online rezervácie dostanete potvrdzujúci email. Ten si so sebou prineste na predajňu, keď pôjdete vyzdvihnúť tovar. Hotovo.

"Kde a kedy dostanem svoj rezervovaný tovar?"
Vo vašej predajni - už 2 hodiny po online rezervácii alebo v termíne, ktorý vám vyhovuje.

"Ako a kedy zaplatím?"
Zaplatiť môžete dopredu platobnou kartou. Alebo ako zvyčajne pri vyzdvihnutí tovaru v hotovosti či platobnou kartou Visa/MasterCard.

"Ako dlho platí moja rezervácia?"
Rezervovaný tovar bude pre vás pripravený 4 dni od zvoleného dátumu vyzdvihnutia. Ak ste za rezerváciu zaplatili vopred, budete vyzvaní, aby ste si tovar po tomto čase opäť vyzdvihli. Ak vaša rezervácia ešte nebola uhradená, bude automaticky zrušená po 4 dňoch.

"Ako prebieha stornovanie?"
Jednoducho a zadarmo. Stačí poslať email alebo zavolať do predajne.

"Čo keď sa vyskytne nejaký problém?"
Využite náš kontaktný formulár na www.hornbach.sk. Alebo sa opýtajte zamestnancov zákazníckeho centra vo vašej predajni.

"Čo sa stane s mojimi údajmi?"
Vaše údaje sú použité výhradne na interné účely. Bez vášho povolenia žiadna reklama ani žiadne newslettery HORNBACH. Ruku na to!