Filozofia HORNBACHu

Zákazník na prvom mieste

Stredobodom nášho záujmu je zákazník, a síce ten, ktorý sa nebojí realizovať svoje projekty s čo možno najväčšími víziami. Takého zákazníka chceme upútať pomocou dokonalej súhry troch faktorov:

  • výberu
  • ceny
  • a poradenstva.

Kvalita a kvantita

Skúsenosť nám ukázala, že naši zákazníci od nás očakávajú ponuku tovaru, ktorá ich dokáže zaujať ako kvalitou, tak i kvantitou. Naše predajne pre stavbu a záhradu sú na splnenie takého očakávania ako stvorené.
V našich veľkoplošných predajniach ponúkame výnimočný výber tovaru - a to vždy v úplne nadpriemernom množstve.

Trvale nízke ceny

Okrem ponuky tovaru presvedčí našich zákazníkov aj naša cenová politika, ktorá nám umožnila zabezpečiť si cenové vedenie na trhu. Naša orientácia na trvale najnižšej ceny namiesto zľavových akcií alebo výhodných nákupov je známkou našej spoľahlivosti. Na tom budujeme vzájomnú dôveru.
HORNBACH okrem toho zaviedol aj efektívny systém hospodárenia s tovarom, ktorý sa stal základom pre optimálne vyťaženie našich skladov a nakupovanie tovaru presne podľa aktuálnej potreby. To nám umožňuje ponúkať tovar našim zákazníkom za tie najlepšie možné ceny.

Kvalitné poradenstvo

Sme presvedčení, že dlhodobý vzťah so zákazníkom nadviažeme len vďaka čo možno najkvalitnejšiemu poradenstvu. Kvalifikácia zamestnancov je teda rohodujícím faktorom pre náš úspech. Sme hrdí na to, že naši zamestnanci sú väčšinou remeselníci - pre nás rozhodujúca odborná kvalifikácia.
Samozrejmosťou je ale aj podpora profesionálneho rastu našich zamestnancov prostredníctvom odborných školení, aby mohli čo najlepšie poradiť každému zákazníkovi. Zároveň nepretržite pracujeme na optimalizácii našich interných postupov. Vaša spokojnosť je pre nás tou najväčšou odmenou!