Otázky k on-line objednávke

Môžem si pozrieť svoje objednávky on-line?

Ak ste sa zaregistrovali, môžete si zobraziť stav a všetky informácie k objednávkam na vašom zákazníckom účte online. Tip: Vždy si vyberte variantu s registráciou!

Môžem svoju objednávku stornovať?

Áno, objednávku je možné stornovať, ale nie vo všetkých prípadoch (napríklad po odovzdaní tovaru dopravcovi). Pre bližšie informácie o vašej objednávke kontaktujte prosím naše call-centrum +421 299 992 992.

Aká je minimálna hodnota objednávky?

V HORNBACHu nemáme minimálnu hodnotu objednávky - existujú predsa aj malé projekty.

Ako môžem hodnotiť tovar?

Podeľte sa o svoj názor s ostatnými používateľmi: jednoducho na stránke s podrobnosťami o tovare kliknite na "Výrobok ohodnotiť teraz" a pridajte osobné hodnotenie. Registrácia nie je potrebná. Výnimkou je tovar z časti "Výpredaj".

Môžem si nechať poslať tovar zo zahraničia?

Nie, objednávka musí mať slovenskú adresu doručenia a fakturačnú adresu.

Ale nie je dôvod sa zlostiť: všetko pre svoj projekt nájdete aj v týchto krajinách www.hornbach.com.

Kde dostanem náhradné diely na zakúpený tovar?

V takomto prípade sa obráťte na svoju miestnu predajňu HORNBACH, kde urobia všetko pre to, aby pre vás obstarali potrebné náhradné diely. Ruku na to! Tu sa dostanete k výberu predajne.

Môžem si objednať darčekové poukážky?

Nie, bohužiaľ to momentálne nie je možné. Poukážky si v súčasnosti môžete zakúpiť a uplatniť iba vo vašej miestnej predajni HORNBACH.

Je tovar z predajne drahší ako v e-shope?

Nie, ceny vo vašej miestnej predajni sú rovnaké ako v e-shope. Totižto trvalo nízke ceny. Sme presvedčení, že je to fér!

Ako je možné, že výrobok z mojej predajne HORNBACH nemôžem nájsť v e-shope?

Sortiment v internetovom obchode neustále rozširujeme. Počet produktov sa snažíme vyrovnať našim "kamenným" predajniam. Aj napriek tomu sa môže stať, že určité výrobky nebudú v e-shope k dispozícii, ale iba v našich predajniach so stavebninami a tovarom pre záhrady. Dôvodom môžu byť nevhodné rozmery pre prepravu alebo chúlostivosť sortimentu.

Ako dlho platí záruka na tovar?

Zákonná záručná lehota činí dva roky. Ale v pokoji sa pozrite do podrobného popisu tovaru, často dávame dobrovoľne aj dlhšiu záruku.

Môžem si obsah svojho nákupného košíka uložiť?

Tovar si môžete pohodlne uložiť na osobný nákupný zoznam na svojom zákazníckom účte. Na stránke podrobnosti o tovare zvoľte možnosť "pridať do nákupného zoznamu" - a tovar vám ostane zaznačený. Tak si môžete v pokoji postrážiť svoj obľúbený výrobok, môžete ho uložiť, odoslať priateľom alebo vytlačiť pre návštevu predajne. A ak by ste sa predsa len rozhodli pre online nákup, môžete tovar samozrejme tiež kedykoľvek vložiť z nákupného zoznamu do nákupného košíka.

Platí záruka trvale nízkych cien tiež v e-shope?

Stručne povedané: Áno! Ďalšie informácie k tejto téme sa dozviete v podrobnostiach ku záruke trvale nízkych cien. Vaše zo zákona vyplývajúce práva spotrebiteľa zostávajú samozrejme nedotknuté. Záruka dlhodobo nízkych cien neplatí na tovar z časti "Výpredaj".

Ako dostanem pri záruke trvale nízkych cien svoje peniaze naspäť?

Úplne jednoducho: Poskytujeme vám cenovú záruku na základe vašej objednávky v internetovom obchode. Počas 28 dní po vašej objednávke vyplňte jednoducho náš formulár cenovej záruky. Cenová záruka bude spracovaná po pripísaní platby za objednávku. Ak bude všetko súhlasiť, dostanete od nás obratom čiastku cenovej záruky naspäť. A to presne spôsobom, akým ste zaplatili (pozri "Kedy a ako dostanem svoje peniaze naspäť?").

Čo môžem urobiť pri chybnom zobrazení stránky e-shopu?

Na vine môže byť nastavenie vášho monitora alebo prehliadača.

  • Nastavenie monitora: Webové stránky HORNBACH sú optimalizované na šírku najmenej 1024 bodov obrazu, nemalo by to byť menej. V nastavení svojho systému skontrolujte rozlíšenie. Ak by sa aj napriek tomu vyskytli problémy, pošlite nám email prostredníctvom kontaktného formulára. My sa potom o to postaráme čo najrýchlejšie. Ruku na to!
  • Nastavenie prehliadača: Najprv sa pokúste načítať stránku ešte raz. Často sa zobraznie upraví. Nedošlo ku zlepšeniu? Možno používate zastaranú verziu prehliadača, ktorá nepodporuje všetky funkcie využívané stránkami hornbach.sk. Webové stránky HORNBACH sú optimalizované na všetky aktuálne internetové prehliadače. Napríklad na najnovšie verzie programov Internet Explorer, Mozilla Firefox a Safari. S týmito prehliadačmi by ste mali vidieť obsah stránky správne. Pokiaľ je to možné, udržujte vaše prehliadače aktualizované. Istota je istota!

Čo sú cookies a na čo sa používajú?

Aby ste mohli v internetovom obchode HORNBACH zadať objednávku, musí nastavenie vášho prehliadača umožňovať zapisovanie cookies do počítača. Cookies sú malé textové súbory, ktoré si naša webová stránka uloží do vášho počítača, a tým nám pomôže vás znovu spoznať.

Môžem v e-shope nakupovať aj bez cookies?

Cookies sú malé textové súbory, ktoré nie sú schopné samé vykonávať akcie v počítači. Ak nepovolíte zapisovanie cookies, môžete sa voľne pohybovať po našich stránkach a tiež si môžete prezerať obchod. Nemôžete však vložiť tovar do nákupného košíka, a tým pádom ani urobiť objednávku. K dispozícii potom nie je ani nákupný zoznam či porovnávanie výrobkov.

Čo robí HORNBACH pre ochranu mojich údajov?

Ochranu vašich osobných údajov považujeme za veľmi dôležitú. Podrobnosti sú uvedené vo VOP a vo vyhlásení o ochrane údajov. Navyše pracujeme so systémom 3-D-Secure. Toto označenie znamená nový, doplnkový systém zabezpečenia od spoločnosti VISA, resp. MasterCard.