Otázky k zákazníckemu účtu

Čo získam registráciou?

Mnoho vecí: Získate prístup k osobnému zákazníckemu účtu, s ktorým si môžete zobrazovať svoje objednávky a faktúry online. Pridajte si svoj obľúbený výrobok na osobný nákupný zoznam alebo si zriaďte niekoľko rôznych adries dodania ako napríklad výdajné miesto.

Tiež môžete využívať službu "Expresná platba". To sa vyplatí, pretože pri novom objednávaní už nebudete musieť zadávať svoje údaje znova a znova!

Viac informácii o službe "Expresná platba"

Musím sa registrovať, ak si chcem niečo objednať?

U nás môžete objednávať aj bez registrácie. Registrácia vám ale prinesie mnoho výhod: budete si môcť napríklad zobrazovať objednávky a faktúry online alebo si budete môcť zriadiť ďalšiu adresu dodania (napríklad výdajné miesto).

Ako si môžem vytvoriť zákaznícky účet v e-shope?

Jednoducho kliknite na novú registráciu. Potom zadajte svoje údaje a môžete začať.

Zabudol som svoje heslo. Čo mám robiť?

Žiadny problém. Jednoducho požiadajte prostredníctvom emailovej adresy o nové heslo - priamo na stránke prihlásenia.

Moja adresa sa zmenila. Kde môžem upraviť svoje údaje?

Prihláste sa do svojho účtu, tam môžete všetky údaje pohodlne aktualizovať.