Služby

Zákaznícky účet HORNBACH

Zákaznícky účet HORNBACH

Vytvorte si zákaznícke konto HORNBACH a využívajte všetky jeho výhody. Viac informácií nájdete tu.

Zákaznícky účet
Klinec

Prehľad výhod zákazníckeho účtu.

Vytvorte si zákaznícky účet a využívajte jeho výhody. Napríklad predĺžená záruka trvalo nízkych cien.

Výhody zákaznického účtu

Výhody v detailoch.

Trvalo nizke ceny aj po nakupe

Ak sa cena zakúpeného výrobku zníži do 30 dní od jeho zakúpenia v HORNBACHu, po uplynutí tejto lehoty dostanete rozdiel v cene ako kredit na váš zákaznícky účet. Tento kredit sa uplatní aj v prípade opätovného zvýšenia ceny výrobku.

* Váš online nákup a vaša online rezervácia sa zaznamenávajú automaticky.

Výmena a vrátenie

Nepoužitý tovar alebo tovar, ktorý je skladom (okrem rastlín a živého tovaru) môžete vymeniť alebo vrátiť až do 28 dní. To je samozrejme možné s účtenkou a ešte jednoduchšie s elektronickou účtenkou.

Uz ziadne papierovanie vdaka elektronickemu potvrdeniu o kupe

Zákaznícky účet namiesto účtenky. Jednoducho nahrajte účtenky po nákupe pomocou funkcie skenovania v aplikácii HORNBACH alebo manuálne zadajte číslo účtenky do zákazníckeho účtu.

Všetky vaše nákupy sú uložené

Majte prehľad o všetkých svojich nákupoch – či už v našom internetovom obchode alebo v niektorej z našich predajní! So smartfónom, APP HORNBACH, na PC v predajni aj doma.

ID zákazníckeho účtu

Jednoducho zaregistrujte svoje nákupy vo svojom zákazníckom účte. Pri pokladni ukážte ID svojho zákazníckeho účtu (QR kód z aplikácie).

Najväčšia výhoda - už žiadne účtenky!
Klinec
 Hornbach
+
123456

Otázky týkajúce sa zákazníckeho účtu a ID zákazníckeho účtu.

Musím sa zaregistrovať, aby som si mohol niečo objednať?

Registrácia pre objednávky nutná nie je, avšak tým prichádzate o možné výhody, ktoré plynú z používania zákazníckeho účtu.

Kedy dostanem kredit za zakúpené produkty, ktorých cena bola znížená?

Na kredit máte nárok 30 dní po zakúpení výrobku, ktorého cena sa znížila

Ako si môžem vytvoriť zákaznícke konto?

Stačí sa zaregistrovať na našej webovej stránke a počkať na potvrdzujúci e-mail.

Čo ak zabudnem svoje prihlasovacie heslo?

Žiadny problém. Stačí zadať e-mailovú adresu, ktorá patrí k vášmu používateľskému kontu HORNBACH, a my vám okamžite pošleme e-mail s odkazom na zmenu hesla.

Čo mám robiť, ak sa zmenila moja doručovacia adresa a údaje?

Prihláste sa do svojho zákazníckeho konta a v časti "Osobné údaje" zmeňte, čo potrebujete.

Kedy musím predložiť ID svojho účtu?

Pri pokladni je potrebné naskenovať ID vášho účtu. Urobí to buď pokladník, alebo vy pri samoobslužných pokladniach. Nezáleží na tom, či ID účtu naskenujete pred, počas alebo po ukončení označovania produktov. Je dôležité naskenovať ID účtu pred výberom spôsobu platby.

Funguje moje ID účtu na všetkých pokladniach v obchode?

Áno, funguje.

Kde nájdem svoje ID účtu?

V aplikácii HORNBACH, ak máte založený zákaznícky účet.

Kedy sa môj nákup objaví v mojom zákazníckom účte?

Okamžite, vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k miernemu oneskoreniu.

Môžem stále dostávať pokladničné doklady?

Samozrejme, aj naďalej budete dostávať tradičný pokladničný doklad.

Mohlo by vás zaujímať