Zákaznícky účet HORNBACH

Vytvorte si zákaznícke konto HORNBACH a využívajte všetky jeho výhody. Viac informácií nájdete tu.
Výhody zákazníckeho účtu
Vytvorte si zákaznícky účet a využívajte jeho výhody. Napríklad predĺžená záruka trvalo nízkych cien.
Ušetrite aj po nákupe. Ako na to?
Ak sa cena zakúpeného výrobku zníži do 30 dní od jeho zakúpenia v HORNBACHu, po uplynutí tejto lehoty dostanete rozdiel v cene ako dobropis na váš zákaznícky účet. Tento kredit sa uplatní aj v prípade opätovného zvýšenia ceny výrobku.

ID zákazníckeho účtu
Jednoducho zaregistrujte svoje nákupy vo svojom zákazníckom účte. Pri pokladni ukážte ID svojho zákazníckeho účtu (QR kód z aplikácie).
Najväčšia výhoda - už žiadne účtenky!

Ďalšie výhody:
- Vďaka elektronickej účtenke máte prehľad o všetkých svojich nákupoch v spoločnosti HORNBACH a súvisiacich pokladničných dokladoch. To všetko spolu a na jednom mieste vo vašom zákazníckom účte HORNBACH.
- Nemusíte sa trápiť so skartovanými pokladničnými dokladmi.
- Skoncujte s papierovaním! Vrátenie, výmenu a reklamáciu tovaru je možné uskutočniť v predajni, kde ste tovar zakúpili, a to aj s elektronickým potvrdením.
- K e-účtenke potvrdeniu máte prístup kedykoľvek a odkiaľkoľvek.
Musím sa zaregistrovať, aby som si mohol niečo objednať?
Registrácia pre objednávky nutná nie je, avšak tým prichádzate o možné výhody, ktoré plynú z používania zákaznického účtu.
Kedy dostanem kredit za zakúpené produkty, ktorých cena bola znížená?
Na dobropis máte nárok 30 dní po zakúpení výrobku, ktorého cena sa znížila
Ako si môžem vytvoriť zákaznícke konto?
Stačí sa zaregistrovať na našej webovej stránke a počkať na potvrdzujúci e-mail.
Čo ak zabudnem svoje prihlasovacie heslo?
Žiadny problém. Stačí zadať e-mailovú adresu, ktorá patrí k vášmu používateľskému kontu HORNBACH, a my vám okamžite pošleme e-mail s odkazom na zmenu hesla.
Čo mám robiť, ak sa zmenila moja doručovacia adresa a údaje?
Prihláste sa do svojho zákazníckeho konta a v časti "Moje údaje" zmeňte, čo potrebujete.
Kedy musím predložiť ID svojho účtu?
Pri pokladni je potrebné naskenovať ID vášho účtu. Urobí to buď pokladník, alebo vy pri samoobslužných pokladniach. Nezáleží na tom, či ID účtu naskenujete pred, počas alebo pred ukončením označovania produktov. Je dôležité naskenovať ID účtu pred výberom spôsobu platby.
Funguje moje ID účtu na všetkých pokladniach v obchode?
Áno, funguje.
Kde nájdem svoje ID účtu?
V aplikácii HORNBACH, ak máte založený zákaznícky účet.
Kedy sa môj nákup objaví v mojom zákazníckom účte?
Okamžite, vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k miernemu oneskoreniu.
Môžem stále dostávať pokladničné doklady?
Samozrejme, aj naďalej budete dostávať tradičný pokladničný doklad.